Testje 10.

26-05-2013 12:17

Wat zou je doen als...

Je BFF heeft verkering met iemand en jij zag hem in de disco met een ander meisje zoenen?

 

A. Ik bel haar meteen! het is voor haar eigen best wil! het is zeker zo'n player!

 

B. Shit, wat moet ik doen? ze vind het heel leuk en als ik dit vertel is ze echt heel erg gekwetst.

 

C. Ik loop op de jongen af en zeg: Hé jij! Volgens mij heb je al verkering of niet? en zeg tegen het meisje waar hij mee was aan het zoenen: Wist je dat deze jongen al een ander meisje heeft?

antwoord

C

C | 09-08-2015

C K zou m nog slaan ook beetje m'n bff bedriegen daagt t nie

C

HV L en L | 12-05-2015

Ik zeg het niet aan mijn vriendin.
Anders wordt ze kwaad.

mijn keuze

LINDE van de ketterij | 17-02-2015

A want ja want anders ga ik er mee bemoeien ik dan ben ik de pineut.

C

Anoniempje | 16-11-2014

sws C!! Maar ik zou daarna naar mijn BFF gaan en haar uitnodigen voor een logeerpartij. dan zou ik het zeggen

antwoord

lara | 16-10-2014

ik zal echt sws C doen en daarna bel ik natuurlijk mijn bff maar eerst zorg ik dat hij door krijgt wt hij doet

C

Silkee | 29-05-2014

Sws C!! En dan ga ik echt naar mijn bff!!

c

maudy | 28-04-2014

ik zou c doen en hem een mep in z'n gezicht geven haha! en dat meisje waarmee hij zoende echt vertellen dat die jongen stom is! xx

C

eva en isa | 28-04-2014

C ik zou hem eens flink de waarheid zeggen

B

Emma | 03-01-2014

Ik zou eerst in mezelf FLIPPEN en mss zou ik wel C doen maar ik wil haar niet kwetsen maar ik zou het wel op een vriendelijke manier tegen haar zeggen en dan zou ik naar hem toe stappen

C

Karin | 05-06-2013

En daarna zal ik mn BFF gaan bellen

Nieuw bericht