Testje 11.

05-06-2013 17:58

Wat zou je doen als...

 

Je beste vriendin opeens met een SNOT lelijke trui aan kwam op school. En iedereen keek heel raar naar haar.

 

A. Ach het is m'n beste vriendin wat boeit het nou wat ze aan heeft??

 

B. Ieuuww!! Snel weg bij haar! Straks gaan andere mensen mij ook nog gek vinden! Ik ga snel naar andere mensen toe!

 

C. Je loopt naar haar toe en zegt: Die trui kan echt niet!! Zie je niet hoe andere mensen naar je kijken??

Onderwerp: Testje 11.

11

gi | 21-10-2019

het is a

keuze

kim | 24-04-2019

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vraag 11

Anoniem kind | 10-11-2018

ik ga voor a

A

koekjeisanoniem | 07-11-2018

Ik kies AAAAAAAA

A

test 11 | 22-02-2017

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HEB RESPET VOOR JE BFF!!!

Re:A

Jan | 03-03-2017

Hoi,
Ik snap heel goed dat je je zo voelt! Alleen als je BFF echt voor aap loopt is het toch jouw taak om haar te beschermen en haar erop te wijzen?! Wees niet zo voorzichtig in de omgang met je BFF! Ze kan heus wel tegen een spreekwoordelijk stootje!!! VOORTPLANTING VAGINALE PENETRATIE

Hallo ik ben Marie José

Marie José | 02-04-2015

Ik ben heel erg cool. Maar jammer genoeg heb ik geen vrienden. Ik weet dat jullie BFFS zijn en dat ik jullie niet zomaar uit elkaar kan trekken, maar ik houd van jullie. Willen jullie mijn vriendinnen worden? Ik hoop het wel. Ik heb zwart haar. We kunnen ook gelijk de nieuwe K3 worden als jullie willen. Ik hoop dat jullie snel reageren. Doeii! xx Marie José.

Re:Hallo ik ben Marie José

HV L en L | 12-05-2015

Ben je echt zo cool? Ocharme je hebt geen vrienden.
Ben je verliefd op hen. Tuurlijk wil ik je vriendin zijn.
Heb je zwart ik heb blond-bruin haar.K3?
K3 Bestaat niet meer.

Re:Re:Hallo ik ben Marie José

lolly pop | 07-03-2016

echt wel hoor

Re:Hallo ik ben Marie José

Rhode | 02-12-2015

heb je ggeen leuke vriendinnen meiden in je klas dan?

1 | 2 | 3 | 4 >>

Nieuw bericht